TRANSFER FACTOR DAN WANITA




4Life Transfer factor Belle vie 

  Sokongan perempuan ginekologi & payudara kesihatan
Sebagai seorang wanita, ada masalah kesihatan yang unik untuk anda. Yang umum adalah berkaitan dengan kitaran haid. Dari kram menstruasi menyakitkan, untuk benjolan pada payudara, nyeri payudara siklik, atau penyakit payudara fibrokistik.
Kemudian ada polip, fibroid di dalam rahim, dan sebagainya. Dari remaja menopause, cabaran kesihatan ini yang unik untuk wanita dari semua negara. Untuk kehidupan yang lebih baik, sekarang adalah masa untuk mengambil tindakan dengan melakukan segala sesuatu yang mungkin untuk mengurus diri sendiri
dan sokongan kesihatan tubuh anda. . Dengan cara ini, tahun-tahun terbaik dalam hidup anda akan tetap di depan anda. 
Payudara dan kesihatan ginekologis dua perkara yang menonjol mempengaruhi kehidupan setiap wanita dalam beberapa cara.
  • Transfer faktor adalah utusan kecil molekul yang sangat maju dalam tindak balas sistem imun . Mereka bekerja dengan memindahkan maklumat dari satu entiti kepada yang lain, seperti ibu yang menyusui bayinya.
  • Fitoestrogen diketahui mempunyai kesan antioksidan,dan mengikat dengan reseptor estrogen dalam tubuh.
  • Sokongan: Bantuan menunjang kesihatan khidmat perempuan, dengan mempromosikan pertumbuhan sel normal dan memberikan manfaat detoksifi
  • Sokongan: Mengandung kombinasi khusus antioksidan herba, termasuk teh hijau dan ekstrak biji anggur untuk perlindungan tambahan terhadap radikal bebas yang berlaku secara semulajadi dalam tubuh yang diketahui menyebabkan kerosakan sel.
  • Lebih - Nutrisi fakta
Apa yang membuat produk ini unik?
· Transfer faktor adalah utusan kecil molekul kekebalan yang memindahkan maklumat dari satu entiti kepada yang lain, seperti antara ibu kepada bayi yang disusuinya.
 Ekstraksi Proses untuk faktor pemindahan dari sumber kolostrum dan telur dilindungi oleh paten AS 4.816.563 (kolostrum lembu), 6468534 (kuning telur), dan 6.866.868 (teknik pengeluaran eksklusif),.
Bebas kajian makmal menunjukkan bahawa 4Life Transfer Factor E-XF meningkatkan keberkesanan sistem kekebalan tubuh dengan meningkatkan fungsi Natural Killer sel 283 peratus . Natural Killer sel berada di garis depan sistem kekebalan tubuh.
 Physicians' Desk Reference: For Nonprescription Drugs and Dietary Supplements, . 4Life Transfer Factor produk yang dipaparkan dalam 2003, 2004, dan 2005  'Rujukan: Untuk Obat nonprescription dan Suplemen Diet, buku suplemen standard untuk doktor yang boleh didapati di hampir setiap pejabat doktor, rumah sakit, dan farmasi di Amerika .
Fitoestrogen, atau tanaman estrogen, adalah jejak zat dalam makanan yang meniru dan tindakan suplemen hormon estrogen. Phytoestrogen dalam diet menawarkan faktor stabilisasi yang dapat meningkatkan kesihatan pembiakan jangka panjang. Belle Vie termasuk lignan dan isoflavon dari kudzu dan Red Clover, semua ini menghasilkan phytoestrogen yang kuat.  
·Pengambilan yang lebih tinggi lignan fitoestrogen dalam makanan juga telah dikaitkan dengan tingginya tingkat kesihatan payudara bagi perempuan.
Tanaman sebatian yang disebut indoles, ditemui dalam makanan silangan banyak, telah terbukti menyokong kesihatan khidmat perempuan dengan mempromosikan pertumbuhan sel yang tepat dan memberikan manfaat detoksifikasi. Studies show that increased consumption of cruciferous vegetables is related to increased rates of cellular breast health. Kajian menunjukkan bahawa peningkatan pengambilan sayur-sayuran berkaitan dengan tahap merangsangkan peningkatan kesihatan payudara, seperti broccoli, kubis  dan kale.
Kalsium d-Glucarate, termasuk dalam Belle Vie, adalah zat alami yang berkhasiat menyokong keupayaan badan anda untuk menghilangkan racun dan unsur berbahaya yang lain.
Sebuah kombinasi khusus dari herba antioksidan, termasuk Teh Hijau dan ekstrak biji anggur, memberikan tambahan perlindungan terhadap radikal bebas, diketahui menyebabkan kerosakan sel.  Green Tea juga menyediakan sokongan untuk pertumbuhan sel normal dalam tubuh.

Manfaat utama

· Fokus manfaat kekebalan tubuh-meningkatkan faktor pemindahan untuk memberikan sokongan kesihatan disasarkan untuk payudara dan sistem ginekologis tubuh
· Strengthens the body's natural immune response and promotes healthy cell growth and function · Mengukuhkan respons semulajadi kekebalan tubuh dan meningkatkan fungsin dan pertumbuhan sel sihat.   Meningkatkan tahap kesihatan payudara dan kesihatan saluran pembiakan dengan estrogen beredar mengikat dan zat-zat lain yang mendorong pertumbuhan sel tak terkawal
Meningkatkan detoksifikasi normal dalam badan
Melindungi terhadap yang berlaku secara semulajadi radikal bebas dalam tubuh

  Nutrisi untuk Hidup Sehat dan Bermakna

Scientifically formulated to promote cellular health in women, 4Life Transfer Factor Belle Vie offers targeted support that goes beyond the ordinary. Ilmiah diformulasikan untuk meningkatkan kesihatan khidmat pada wanita, 4Life Transfer Factor Belle Vie menawarkan sokongan yang disasarkan yang melampaui biasa. Ini gabungan yang meningkatkan kekebalan tubuh. Transfer Factor E-XF ™ dengan campuran herba antioksidan, phytoestrogen, indoles, dan kalsium d-Glucarate untuk menyokong sistem kesihatan wanita dan membantu tubuh dalam detoksifikasi-ginekologi unggul dan kesihatan payudara. Belle Vie provides a powerful natural approach that reinforces your proactive strategy for health and longevity Belle Vie memberikan pendekatan semulajadi yang kuat untuk mengukuhkan strategi proaktif anda dan kesihatan yang lebih baik.









No comments:

Post a Comment

Produk Kesihatan 4 Life Transfer Factor

Photobucket Photobucket Photobucket